tisdag 27 december 2011

BARNKLÄDER.

Har rensat och vikt lite i Theodors garderob. Längtar verkligen tills han växer i sina kläder i storlek 68. Han fick så mycket fina kläder i julklapp från polarn och pyret och jätte tuffa hängselbyxor. Dessutom ska vi få välja ut något fint från polarn och pyret från min mamma i januari, sen har jag allt han behöver i kommande storlek. Men Theo fick även fina kläder från Lundmyr of sweden både av farfar och Åse och av min kompis Anna som passar i storlek redan nu, så fram tills han kan ha storlek 68 ska vi slita på dom med glädje.
Jag älskar polarn och pyrets kläder, men tycker det är lite för dyrt ibland. Särskillt svider det när man köper ytterkläder därifrån, därför händer det ytterst sällan. Men nu i mellandagarna tog jag en sväng på rean, och då är det billigt! Jag passade på att fynda ytterkläder till våren åt Melissa. Bästa kapet var en röd jacka på halva priset, den fick jag för 300 kr. Annars måste jag tillägga att H&M är löjligt billiga att handla barnkläder hos. För de minsta har dom rätt tråkiga kläder men alla bas/enfärgade kläder köper jag där. Idag köpte jag mjukisbyxor och en svart body till Theo där. Med min personalrabatt betalade jag 45 kronor, det är nästan gratis!

1 kommentar:

  1. Vilken otroligt fin blogg. Ja, visst är det roligt att shoppa barnkläder. Tyvärr kommer jag mig sällan till stan utan det blir nätet. Jag gillar att handla från www.Kotteshoppen.se där jag nyss fyndat på Rea :)

    Mvh Anna
    6 barnmamma

    SvaraRadera