fredag 2 december 2011

LAYOUT

Tittar på Idol, eller rättare sagt så försöker vi titta på Idol. När Melissa somnade tidigare ikväll så tände vi lite ljus, plockade fram chips, julmust och godis. Men en viss liten kille har bestämmt sig för att ha en skrik kväll just ikväll. Jävligt irreterande när man inte hör vad dom säger/sjunger på tvn. Nu är det spännande, bara tre kvar av dom tävlande. Jag hoppas verkligen att Amanda kommer gå vidare till finalen. Vet inte ens om det är värt att titta annars. Robin är duktig, men han har aldrig berört mig. För mig är han för "vanlig" och liksom en i mängden. Moa som alla andra verkar tycka är så duktig tycker jag inte alls är lika stark som många som redan åkt ut. Jag tycker hon har skön stil men hon är fruktansvärt tråkig. Känns bara som hon står och trallar lite.Amanda därimot är egen och sjukt duktig. Hon gör om varenda låt till sin egen, vissa tolkningar hon gjort har varit bättre än orginal låten själv. Känns även som hon lägger ner mer tid och energi på att göra sina nummer. Både scen mässigt och det att hon måste lägga väldigt mycket tid på att skriva om låtarna. Tycker hon är den största talangen i Idol i år.
Men som sagt, just nu går det inte så bra att koncentrera sig på programet. Vi turas om att vagga/gå/bära och försöka få Theodor tyst. Just nu är det paus i programmet. Jens och Theodor försvann in i sovrummet så jag roar mig med att fixa bloggen lite. Den har ju sett lika dan ut sedan jag började skriva så jag tänkte att det kanske är tid att byta layout. Jag gillar förvisso den jag hade innan men jag kan ju alltid byta tillbaka.... Ganska nöjd med den nya layouten med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar