tisdag 13 december 2011

LUCIA!

Den här bilden tog jag när vi köpt lucia kläderna och höll på att prova dom. Tyvärr är det nog den ända bild jag kommer ha att bjuda på. Både jag och Jens missar Melissas lucia idag. Jens jobbar sent i sthlm och jag ligger fortfarande i sängen med den här förbaskade halsflussen. Melissa var jätte ledsen att vi inte skulle komma och det känndes inte bra för någon av oss. Mormor och Åse skulle komma om dom hinner. Men tack och lov kunde kära kusin Elle komma och titta. Så Melissa var ganska nöjd ändå.
Jag förstår inte varför febern och halsflussen inte ger med sig... Har ätit pencilin hela söndag och måndag och ändå är jag sängliggande fortfarande. Annars tycker jag att det brukar gå rätt fort och bli frisk så fort man börjar knapra pencilin. Igår var Jens hemma och tog hand om barnen men idag måste jag bita ihop och klara det själv. Melissa är på dagis några timmar,vilket gick tack vare att Åse hämtar och lämnar. När Melissa kommer hem vid tre så kommer mormor hit och hjälper till tills Jens kommer hem. Nu hoppas jag att lilleman tänker ha en lugn dag idag bara. Känner mig lite stressad att bli sjuk just nu, jag har nämligen massor att göra innan jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar