söndag 25 december 2011

JULAFTON!


Julafton började med lite paketöppning här hemma på morgonen. Jag fick ett nytt Thomas sabo smycke och en ny skötväska som jag önskat mig av älskling. Melissa var mest nöjd över sin pruttkudde :) Och Jens byggde glatt hela morgonen på sitt nya star wars lego :p
Efter lunch åktevi till Mariefred där julen fortsatte i vanlig ordning med fika, kalle Anka, Jultomte, paketöppning, julmat och sist lite jullekar. Vi kom hem runt 22 tiden. Tycker det är skönt att inte åka hem allt för sent när man har barnen. Melissa verkade nöjd med dagen och stupade i säng när vi kom hem. Jag är väldigt nöjd och fortfarande mätt av all god mat. Idag åker vi hem till Dan och Åse och Jossan och myser. Första året som inte jag är med släkten och äter kalkon. Känns lite konstigt men det ska bli mysigt att träffa Jens släkt också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar