torsdag 8 december 2011

SIMSKOLA



Igår var det avslutning för Melissa på simskolan, två simmärken klarade hon av att ta. Det var dopping, som innebär att man ska kunna doppa hela kroppen och huvudet under vatten. Lite tveksamt om Melissa verkligen doppat hela huvudet, men hon klarade märket ansåg simläraren. Sedan var det livbojen blå som hon klarade. Då ska man flyta med flytväst och bada med kläder på i olika saker man gör. Hon var iallafall väldigt stolt över sina märken, och jag var stolt över henne! Men nu ska det bli skönt att slippa och glo i ett varmt badhus varje måndag och onsdag :)
Har fått endel komentarer på att jag varit för elak i mitt inlägg här om dagen, men vill ändå säga tack till alla dom som länkat till mitt inlägg och alla som faktiskt har berömt mig för det inlägget. Trodde nästan jag skulle starta ett världskrig med det inlägget men förvånansvärt många har gett mig beröm för det så det känndes bra, TACK!
Idag har vi tittat på kyrka och församlingshem, trodde faktiskt inte det var så dyrt att hyra ett försammlingshem. Nästan 5000 får vi betala. Men nu är allt bokat och datumet spikat till den 17e mars. Nu måste jag bara börja med inbjudningskort och få iväg snart. Så spännande och kul med all planering och allt fix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar