onsdag 7 december 2011

PLANERINGEN!

Klockan är runt 08.00 och jag har redan fått veta att jag lever på grund av mitt inlägg igårkväll. Jag tycker det är konstigt att folk står för vad dom tycker så länge dom pratar bakom ryggen och inte behöver stå för det inför personen i fråga. Kanske var det ett rätt hårt inlägg av mig, men det är så JAG tycker och det står jag för. Jag är trött på att bli trampad på tårna. Jag är människa och blir faktiskt också ledsen ibland.
Men nu till något roligare, jag tänker berätta den stora nyheten alla väntat på, Im getting married!
Vi har bestämmt att vi ska ha vigsel i kyrkan i samband med dopet av Theodor. Det blir alltså ett ganska litet bröllopp med bara dom närmsta vänner och familj. Det sägs att det tar ett år att planera ett bröllopp, känner mig lite stressad då vårat kommer vara i slutet av mars. Tur att jag är mammaledig så jag har lite tid. Tror dock inte att det kommer vara någon fara eftersom våran vigsel kommer vara så pass liten. Nu känner jag mig mest stressad över att bestämma ring och få den tillverkad av eskilstunas guldsmed, där vi gjort förlovningsringarna. Och sedan att få till inbjudningskorten som jag planerar att göra själv, så det kommer ta lite tid. Sedan är det bara att sätta igång den roliga planeringen... Finns ju sjukt mycket att välja på vad gäller klänning, ring, tårta mm. Ringen kommer iallafall bli i vitt guld som förlovningsringen.Jag gillar hjärtan och funderar på något i stil med det här...


1 kommentar:

  1. Grattis, vad roligt att ni tänker gifta er i samband med Theos dop! Då har vi verkligen något att se fram emot i mars :)

    SvaraRadera