lördag 3 december 2011

MAMMA OCH PAPPA KLÄR PÅ...


Så här ser det ut när mamma klär Theodor på morgonen (översta bilden) respektive hur det ser ut när pappa klär på Theodor på morgonen (nedre bilden). Jag gillar mest Theos randiga polarn och pyret kläder och hans Lundmyr body. Tyvärr så kräks det ju en hel del och kläderna åker rätt fort i tvätten. Men så fort allt är upptvättat så ligger dessa på tur att flitigt användas igen. Jag har också några favoriter från Lindex, en body med bilar på och den här fina blå dressen på bilden, väldigt söta kläder. När pappa får bestämma så är det Run Dmc tröjan som ska på. Pappa tycker att Theodor ska vara cool och mamma tycker att han ska vara söt ;) haha, nej skämt å sido... Många (inclusive min man) tror nog att jag har ett enormt kontrollbehov av att bestämma kläderna till Theo på morgonen, och att Jens aldrig får klä på han. Men så är det faktiskt inte. Även om jag vill att mycket ska vara perfekt så har jag inga problem med det. Det kan vara om vi ska bort på kalas eller så och jag köpt något nytt som jag gärna ser till att han har det på sig. Mitt problem är snarare att allt ska matcha i klädväg, snarare än VAD Theo har på sig (det är lika med Melissa) men nu har jag sådan tur att jag har en gubbe här hemma som kan det där med att matcha, så jag behöver inte oroa mig. Se själva så fint Jens valt grå strumpor till grå tröja osv på bilden. Det är inte många pappor, eller mammor som har sån koll. Jag är lyckligt lottad, då kan jag tillägga att jag aldrig behöver stänga toalocket här hemma hos oss heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar