fredag 8 juli 2011

MELISSAS RUM.



Hej igen, känner att jag varit dålig på att uppdatera... Men det är mycket som ska fixas här hemma efter flytten. Nu börjar det se ut som ett hem iallafall, lite små saker som behöver inhandlas och iordningställas bara. Och för att inte tala om alla sladdar att organisera och spika längs väggen. Tur jag har Jens till det :) Han är kungen anser han ju själv (med glimten i ögat) och ibland får jag nog hålla med! Melissas rum är helt klart, och färgen som jag tidigare visade blev jättefin! Hon har fått egen tv, en utklädningshörna för alla prinsess kläder och jag tror hon är supernöjd med sitt rum. Dom andra rummen är på god väg dom med så bilder kommer snart på resten. Det ända som står helt ofixat är babyrummet, Jens och jag har lite delade meningar om hur mycket som behöver inhandlas/fixas där. Han tycker det räcker med skötbordet och gardiner. Men jag vill iordningställa hela rummet med möbler och saker så det blir fint. Det är ju Melissas och bäbis rummet jag längtat mest till att få göra ordning. Jag får nog ligga lågt med tjatandet om det tills allt annat är klart så han inte tycker det blir för mycket med allt :) Har även hunnit rensat förråd och städat in allt där, det blev en stor skräphög med målarbunkar och mycket annant. Jag placerade det i källaren där andra i huset ställt massa skräp, så hade vi tänkt ta en heldag för att åka till tippen när det var klart med allt annat. Men igår när jag gick ner till tvätten så var massa killar här och tömde alltihopa, så det var en lättnad att se en dags arbete försvinna! Ikväll tar jag iallafall en paus från fixandet och åker till Mariefred för att fira kusin Denice som just fyllt år, Grattis Denice!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar