onsdag 27 juli 2011

EFTER REGN KOMMER SOL...


Igår öste regnet ner när jag och Melissa skulle gå till lekparken, men idag skiner solen igen så vi gör ett nytt försök. Senare hoppas vi på att få träffa Denice. Inatt har jag inte sovit någonting så jag hoppas vi hinner med en powernap också. Först har jag så himla ont så jag knappt kunnat vända mig inatt, och ligga på samma sätt hela natten gör bara att jag får ännu ondare. Inte hjälper det heller att det är en liten cirkus akrobat som ligger i magen och sparkar gärnet natt som dag. Det hjälper lite lite att ha en kudde att bulla upp under mig när jag sover, men har inte hittat någon tillräckligt bra kudde. Den här gången hade jag tänkt att kanske försöka amma efter förlossningen och då har jag hört att en sån här amningskudde brukar vara bra. Skulle vilja köpa en redan nu och stödja upp mig med när jag sover, har även läst att den kan fungera bra till det ändamålet med. Men som allt annat så tar dom betallt en hel förmögenhet när det gäller barnsaker. Tror kudden kostar mellan 400-700 beroende på vilken. En annansak som gjorde mig sömnlös inatt var att det var ett himlans halabalo här utanför. När jag tittade ut var det några som höll på att sno cyklar här ute. Dom fick med sig en eftersom dom sedan blev avbrutna av en kvinna som ägde en av cyklarna, hon skrek och sprang efter. Vet inte hur det slutade. Lite spännande var det iallafall. Jag hoppas bara min cykel står kvar på baksidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar