torsdag 14 juli 2011

ELLE PELLE!


Min kropp överlevde även denna runda på stan. Sprang runt med kära Elle Pelle halva dagen, och nog fick hon saker shoppat iallafall :) Själv slösade jag lite pengar på att käka lunch på stan, vem kan motstå Papas Tapas!? Jag kan inte iallafall! Jag bara älskar deras potatis med aioli. Sedan fyndade jag ett par tygskor till Melissa. Hon vill inte använda sandalerna på dagis för det kommer in sand. Igår gick hon omkring i gummistövlar i värmen. Fröken ville ha hjälp med övertalningen om att inte ha stövlarna då det blir så varmt. Nu hittade jag iallafall ett par tygskor inne på Stadium på rean. 49 kr, värsta kapet och bättre än stövlar tänkte jag och slog till :) Kära Elle Pelle skjutsade mig till dagis för att hämta Melissa, precis när vi kom trillade hon och skrapade upp knät. Melissa och jag tog en liten siesta här hemma men nu är det dags att fixa lite eftersom familjen björkman kommer på middag, trevligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar