torsdag 21 juli 2011

EMILIA HAR BLIVIT STOR!


"Min" lilla Emilia har blivit så stor! Eller hon är ju faktiskt inte min, utan min kusin Elles dotter. Jag satt och kollade på lite kort och fastnade på dessa med Emilia. Hon och jag har gjort så mycket tillsammans. Jag var bara 16 år när hon föddes men jag älskade att vara barnvakt till henne då. Hon var så söt! I smyg ville jag nog att folk skulle tro att hon var min när jag gick med barnvagnen :) Vi har varit på lite småäventyr som Göteborg, Stockholm, Mora mm. Men när hon var 8 år så åkte hon och jag till Australien 2 veckor, hon var så duktig och det var ingen fara att vara borta så länge. Sen blev jag gravid med Melissa och Emilia gillade inte det alls kommer jag ihåg. Men nu är hon Melissas stora idol och så duktig på att leka och ta hand om Melissa. Emilia är nu 13 år. För mig är det fortfarande ett barn, men hon har ändå blivit så stor snabbt känns det som. Men jag kommer ihåg när man var i den åldern själv att man tyckte att man nästan var vuxen, hehe! Antar att hon också känner så. Hon sminkar sig och har nog större koll på mode och sånt än jag, hon börjar bli äldre och jag gammal tant! Iallafall är hon lika söt fortfarande <3 Och fast hon tuffat till sig så tycker hon om att komma hit. På lördag ska vi en sväng till Mariefred och ta med henne och lillebror Linus på riddarspelen förhoppningsvis. Sen har Melissa semester och då får vi hoppas hon vill komma hit och sova över.


1 kommentar:

  1. Visst har hon blivit stor mitt hjärta. Jag hoppas din mor har rätt att hon kommer tillbaka till mig när hon är runt 20. För just nu är kompisarna viktigare än mig. Kram Elle

    SvaraRadera