tisdag 26 juli 2011

AUSTRALIEN!



3 år sen är det snart som jag var i Australien sist. Låg och tittade på lite kort därifrån såhär en regning dag... Å, gud vad jag längtar tillbaka! Det är helt sjukt hur mycket jag längtar. Längtar efter lillebror och all släkt, längtar efter landet och längtar mycket efter att få åka på semester med Jens. Ja, och Melissa och bäbis såklart. Varje gång jag är där tänker jag att det är där jag vill bo. På något underligt sätt känner jag mig så hemma där. Vet inte hur jag ska beskriva det, det känns bara som att det är där jag hör hemma mest av allt, livsstilen, människorna... ja, allt. Känns bara som jag har det i blodet. Fast det har jag ju också så så underligt kanske det inte är :) Jag trivs även bra här hemma, det är inte så men det är bara en underlig kännsla när jag är där som jag inte riktigt kan beskriva. Jag försöker att inte tänka på att jag längtar dit och efter alla för det är så jobbigt men idag kunde jag inte låta bli. Vi hade funderat lite på att åka dit efter jul men tror inte vi kommer ha råd... känns jobbigt. Just nu skulle jag så gärna vilja visa Jens runt där och njuta av varandra på en härlig semester. Melissa hade precis fyllt ett år sist vi var där, då med kusin Denice och två kompisar som sällskap. Ja, ja... får nog fortsätta längta och hoppas jag inte blir tokig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar