onsdag 13 juli 2011

ESKILSTUNA



Det blev ingen hemmadag idag, och ingen glass med Tove heller. Tove skulle jobba så därför blev det inget. Sedan pratade jag med mamma och det slutade med att jag följde med henne, moster, Håkan och våra tyska släktingar på sightsign i Eskilstuna. Vi gick genom Radermarchesmedjorna, där vi stannade för en liten fika. Sedan fortsatte vi genom Rothoffsparken och gick längs hela ån. Sedan svängde jag av hem mot mig när dom fortsatte spatsera. Då började jag få ont och man kan säga att jag gick mycket längre än vad jag borde gjort idag. Väl hemma pluggade jag lite sedan fick jag lov att ta en värktablett för jag hade så ont. Somnade en timme på sängen innan jag blev upphämtad av Jens. Efter att vi hämtat gnällspiken på dagis så storhandlade vi och nu ligger vi i sängen, tittar på film och äter lite godis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar