måndag 18 juli 2011

BEBBES RUM.




Den som kom på uttrycket "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" Han borde skjutas! Idag har det varit PISS väder! Efter att jag cyklat med Melissa till dagis var jag dygnsur. Jo, jag äger regnkläder, problemet är bara att jag blivit för tjock för att kunna ha dom på mig. Iallafall så tog jag mig ner på stan genomblöt. Där hämtade jag ut vår ram som äntligen kommit,  nu ska vi bara spänna upp tyget och få upp den på väggen i sovrummet. Jag köpte även mer tyg till bebbe rummet eftersom det jag köpte innan inte räckte. Så nu har jag handlat tyg till rummet för samanlagt 600 spänn! Sedan tillbringade jag dagen med att sy gardiner och kuddfodral. Jag har tidigare klätt in dörren till klädskåpet och gjort lite tavlor i samma tyg. Vi var på Ikea i lördags och köpte skötbord mm. Söndagen ägnade vi åt att bygga ihop möblerna till rummet. Nu är det så gott som klart där inne så när som på ett litet draperi som ska upp, och jag känner mig rätt nöjd.

1 kommentar:

  1. Gud så inspererande du är med dina påhittigheter med tyget, ska hitta något fint tyg jag och tjuva lite ideer från dej. Vart har du köpt ditt tyg? Kram Elina

    SvaraRadera