fredag 29 juli 2011

FREDAGSMYS MED BLODPUDDING!

Idag jobbar gubben här hemma sen kväll. Förstår att han måste det men det var så otajmat just ikväll bara. Först hade vi tänkt att ha "vuxen mys kväll" med god mat och så eftersom vi har varsinn ring igen. Sen ska han på svensexa imorgon bitti och vara borta till på söndag. Sen är det ny vecka så det kändes lite trist. Men jag och min lilla prinsessa får ha myskväll själva idag. Melissa har klätt ut sig och satt upp håret på mig. När vi skulle äta sa jag att hon fick välja själv vilken middag det skulle bli eftersom vi skulle ha fredagsmys. Blodpudding ville barnet ha då! Haha! Men det fick hon och vart väldigt mätt och belåten. Själv åt jag potatisgratäng och kyckling. Nu sitter vi framför barnprogram med varsinn godisskål i knät. Vi inväntar mamma och bror som ska komma och sällskapa oss en stund. Sedan har jag varit på videobutiken och laddat upp med tre filmer, cola och kttikatt för hela helgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar