måndag 31 mars 2014

MYRAN & LO

Jag skulle kunna köpa hur många mössor som helst till barnen. Vet inte varför jag gillar just mössor så mycket.... Men det finns ju alla möjliga fina mönster att matcha till barnens ytterkläder. Myran & Lo är ett litet företag på nätet med tonvis fina mössor. Har länge tänkt att beställa mössor där men har inte blivit av. Nu till våren har jag letat ihjäl mig efter en mössa som skulle matcha Melissas ena skalsett, ett rosa från Didriksson. Ville ha något med just rosa, men också svart då skor/vantar går i svart. Så fick arslet ur vagnen och äntligen beställa en mössa från Myran & Lo. Vi beställde även en likadan till Bästisen Jessica som har likadana skalkläder. (Dom brukar leka att dom är tvillingar, haha!) idag kom mössorna i posten och både jag och Melissa är så nöjd! Hoppas Jessica blir lika nöjd när hon kommer hem från Gran Canaria i veckan!
Så summa sumarum, letar ni fina mössor så kika in på Myran & Lo :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar