måndag 10 mars 2014

JAG MÅSTE VARA VÄRLDENS BÄSTA FRU!

Min man "klagade" i helgen på att han var sugen på öl, att det var så länge sedan han köpte hem öl.. Bla, bla... Jag tänkte bara, vad är problemet, varför åker du inte bara och köper några öl?! Haha! Men eftersom jag älskar han så har jag idag cyklat i spöregn till systemet och Ica. Köpt lite öl och nötter som han kan gotta sig med ikväll när han spelar på sitt älskade tv-spel. Är jag inte världens bästa fru tycker nu?! Jo, men lite sådär istället gör blommor för att man älskar sin gubbe så mycket.

Vet inte om jag berättade om när jag jobbade i lördags... Helt plötsligt kommer världens sötaste Rebecka in i butiken. Bara det är en jättekul överraskning då hon bor i Sthlm och jag inte ens visste att hon var hemma i Eskilstuna och hälsade på. Sedan ger flickan mig en hel påse choklad och ett fint kort, bara sådär. Visst var det gulligt. Jag blev så glad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar