söndag 16 mars 2014

JAG HAR ÄLSKAT DIG IN I DET SISTA, MEN NU ÄR DU NOG SNART UTE UR MITT LIV, TYVÄRR!

Jag kommer ihåg när Jens kom hem och hade köpt en ny mobil till mig, en iPhone. Gud vad glad jag var. Efter det har jag kunnat ta bilder och enkelt ladda upp på bloggen utan att alltid släpa med mig kameran. Två år har jag och min iPhone samarbetat och jag har älskat den in i det sista! Men nu tror jag det är dags att byta partner. Min kära mobil har fått fnatt och börjar ge upp mer och mer. Tror inte livslängden är så mycket längre än såhär. Nu går det knappt att ringa längre :( har påpekat detta för min kära man som en liten pik. Tror nämligen hans mobil också börjar ge upp så hoppas på att han ska föreslå varsin ny mobil nu under våren ;)

Imorgon är det vår bröllopsdag. Som jag sagt tidigare verkar det va slut med romantiska uppvaktningar här hemma men jag vill ändå komma på något litet att överraska med. Någon god mat och nån liiiten sak, har ni några förslag?!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar