lördag 8 mars 2014

INTE OFTA MAN ÄR "TVUNGEN" ATT SHOPPA.

Jag gillar att shoppa. Kanske inte så mycket som när jag var yngre och stod på rean i långa köer men tycker det ändå är kul. Därför är det sällan jag MÅSTE shoppa. Eftersom jag tycker det är kul så har alla i min familj oftast det som behövs. När jag jobbar i butiken så måste vi såklart ha kläder därifrån, det ingår i försäljningen. Vi får ju bra rabatter så det är inga problem. Oftast finns det mycket snyggt. Just nu är en sån mellan period på jobbet. Allt från vinterkollektionen är slut i butik. Så att klä sig i dessa plagg är inte så bra då kunderna inte kan köpa plaggen. Det har heller inte kommit in jättemycket nytt som faller mig i smak. Jag älskar klänning och väntar med spänning på att sommarens klänningar ska komma in. Men idag var jag "tvungen" att shoppa något att jobba i. Lite jobbigt att shoppa när det inte är något man igentligen vill ha ;) haha! Men provade alla toppar och den som såg minst ut för världen på hängaren var faktiskt skitsnygg på! Den fanns i massor med härliga färger men tyckte den bruna var fin och enkel. Så den fick det bli!
Andra lördagen i rad som jag jobbar. Lite tråkigt när resten av familjen är lediga, men bra betalt och sköna tider, 10-16.







1 kommentar:

  1. Det finns väl ingen som kan tvinga er att köpa något när ni ska jobba? Om du egentligen inte tycker det finns något för stunden?

    SvaraRadera