söndag 9 mars 2014

DET ÄR SANT, JAG KOLLADE PÅ MELLO IGÅR!

Jag pallar inte melodifestivalen, det är SÅÅÅÅ tråkigt... ZzZZzz... Jag fattar inte all uppståndelse runt mello. Stackars Melissa vill ju kolla för att alla andra barn tittar. Vi lovade henne att få titta på finalen. Mormor var inte hemma så vi fick motvilligt plåga oss igenom alla bidrag. Melissa själv valde att efter ett tag gå och lägga sig så hon var inte heller så jätteimpad ;) upplevelsen efter igår är bara ännu mer att det programmet är skit. Dessutom tycker jag inte längre det är schlagerlåtar som deltar. Inte för att jag är så mycket för schlagerdängor, MEN i mello är det sån musik det ska vara. Inget djupt dravel eller någon ballad. Nej, fart och glitter tycker jag är schlager. Det var bara Alcazar som bjöd på riktig schlager enligt mig. Sen vad jag tyckte om låten är en helt annan femma!
Jag är chockad själv att jag ens tittade!

Idag känns det som värsta vårvädret ute, så skönt! Tog fram Theos skaloverall och så gick vi ut i parken med barnens nya (begagnade) cyklar. Melissa har fått en 20" som jag fyndade för 250kr och Theo har fått en puky springcykel 10" som jag fyndade för 300kr. Melissa blir bättre och bättre på cykeln även om det är vingligt och svårt att starta/bromsa.
Vi hann med lite lek i parken också. Nu är det snart balett för Melissa sen handla lite mat och sen ska Melissa och Jens på Tingeling på bio. Sen är denna helgen också slut :(













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar