fredag 4 april 2014

MEN ALLVARLIGT...

Jag funderar på att sluta blogga... Alltså tycker det är kul. Men allvarligt, inte så kul på sistone när jag skriver långa inlägg varje dag som inte funkar att publicera!
Ska försöka radera min app och sedan lägga till den igen och se om det funkar, annars går det inte. Blir ju så jäkla förbannad varje gång jag skrivit fingrarna av mig för ingen nytta!

Idag åkte Melissa med Silvia, Jessica och Mickis till stallet. Melissa rider i gruppen före Jessica på fredagar och jag el Åse kunde inte åka ut idag pga av jobb. Som tur var så åkte världens snällaste Silvia och hämtade Melissa i skolan och åkte tidigt till stallet så Melissa inte missade sin ridning. Melissa sa nöjt hemma att Silvia var duktig i stallet och fick fem stjärnor av fem möjliga. Haha! Sedan käkade dom på donken.

Jag och Theodor känner oss inte alls krya. Värmde en burk soppa när vi kom hem och kröp ner i sängen. Theo har ont i halsen och jag ont i kroppen, känns som någon slagit mig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar