onsdag 9 april 2014

VEM BLEV BLÖTAST?!

Fy vad kasst jag mår! Börjar få riktigt ont i halsen och ont i kroppen. Sist jag kände så här så gick det över på en natt istället för att bryta ut. Det är det jag hoppas på denna gången också. Jag ska jobba imorgon och tänker inte ställa in, gillar att jobba i kiosken. Det är liksom roliga uppgifter som är lagomt jobbiga. Ni vet, inte så jobbiga så det blir tråkigt men något som ska göras hela tiden ändå. Sen är det SÅ bra tider. Aaa, jag gillar alla mina jobb jag har just nu men just det är nog lite roligare än dom andra :)

När Jens kom hem så beklagade jag mig lite över hur jag mår och hur det ska gå att jobba imorgon. Alltså jag ska jobba men ibland vill man bara ha lite sympati så mår man bättre bara av det. Ibland med VISSA saker har min man lite svårt för det. "Bara att bita ihop" fick jag till svar! Jag blev lite sur, är era gubbar också sådär?! Alltså Jens är väldigt omtänksam men det är vissa gånger jag tänker att jag är glad han är min man och inte min chef på jobbet. Tror han är en ganska hård chef faktiskt. Jag brukar säga det till han, att jag är glad han inte är min chef. Fast en gång i tiden var han ju typ det. Haha!

På em nu så kände jag mig frusen och stank svett så jag la mig i badet. Barnen var hemma, men dom lekte så tänkte att det var lugnt. Theo upptäckte direkt att jag tog ett bad utan han och höll mig sällskap i badrummet. Det blev inget lungt skönt bad men jag blev ju ren iallafall :) Theo lekte med vattnet utan att få komma i. Han stod på land sattsäga... Men vem blev blötast, jag tror det var Theo fast det var jag som låg i vattnet ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar