torsdag 14 november 2013

ULTRALJUD

Alla ni som fått barn vet hur ett fosterljud låter. Alltså i magen. När man är hos barnmorskan och får lyssna på hjärtat. Det där susande ljudet och sen små slag samtidigt. Oftast är ju det ljudet helt underbart. MEN inte om man får höra det VARJE morgon på väg till jobbet, för det är precis så cykeln jag använder nu låter! Efter att min blev stulen så har mamma ordnat en låne cykel. Den är väldigt vind och låter mycket. Men ändå skönt att kunna cykla på morgonen, det går ju så mycket fortare.
Nu är det bara en dag kvar att jobba för den här gången. Det har varit jättekul. Men i December ska jag tillbaka till kunskaps companiet och jobba :)

Apropå ultraljud förresten, så fick jag den här underbara bilden skickad till mig idag. Längtar så tills den här lilla ungen kommer i vår! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar