torsdag 7 november 2013

MITT OCH DITT

I den här jävla stan verkar folk ha svårt att skilja på mitt och ditt! I våras blev min cykel stulen. Då fick jag lite på försäkringen men fick ta alla mina "student" pengar som jag fick i present för att kunna köpa ny cykel. Jag köpte en ny och nu till hösten köpte jag en special barnstol för att kunna ta båda barnen på cykeln, med lånade pengar från mamma! Jag har ju sen dess tjatat om hur glad jag varit över att det blivit så mycket enklare att ta sig runt till dagis och skola. Vad tror ni har hänt nu, jo min cykel med mina specialsitsar är stulen. IGEN. Vafan är det för fel på folk!! Cykeln stod inne tillochmed. Vet fan inte om jag ska skratta eller gråta! Eller jo, jag har typ gråtit hela dagen!

1 kommentar:

  1. Men ååh din stackare ������
    /Malin

    SvaraRadera