lördag 2 november 2013

SEG LÖRDAG

Jag kan inte minnas senast vi slappade så mycket som idag. Visst lite nytta har jag gjort för jag har pluggat men i pyamas. Jag har inte ens bäddat sängarna idag. Det är riktigt stökigt och ligger saker överallt. Men idag ORKAR jag inte bry mig. Efter lunch gick vi en liten promenad och handlade på Willys. Melissa passade på att öva cykla. Hon var jätteduktig och lyckas nu även "starta" själv. Melissa har sett fram emot idag jättelänge eftersom hon nu på eftermiddagen har fått följa med Jossan till stallet och rida. Åse snodde Theo en stund så jag och gubben har haft några timmar utan barn. Helt utslagna somnade vi till i soffan och tog sedan ett bad med tända ljus. Nu ska vi snart tillbaka till Åse och Danne på middag. Imorgon måste jag ta tag i städ och tvätt hör hemma!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar