tisdag 5 november 2013

NÄR MAN ÄR SÅ TRÖTT...

Theodor har legat och bökat hela natten, inte riktigt kommit till ro. Jens blir irreterad och jag kan inte sova för jag försöker "hålla Theo undan" i sängen för att Jens inte ska bli irriterad, ja ni hör ju vilken kanon natt. Nu på morgonen har Theo gråtit nonstop och håller sig för örat. Kanske öroninflamation? Känslorna blir så delade. Självklart tycker jag världs synd om min lilla kille men samtidigt vill jag bara lägga mig ner och gråta själv. Sjukt jobbigt med ett otröstligt barn när man själv inte har fått sova och vill gråta av sömnbrist! Får panik om det ska fortsätta hela dagen, dessutom har jag sjukt mycket att plugga och har inte tid med sjuka barn. Mamma skjutsar iallafall Melissa till skolan och har telefontid på vårdcentralen vid 9.00 hoppas på att få en besökstid direkt efter det. Är det öroninflamation så brukar det ju iallafall gå över fort med penicillin.



Min lilla Fisunge <3

3 kommentarer:

  1. Din make kan väl lägga sej på soffan om han blir irriterad ;))

    /Malin

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det kan han. Men samtidigt som han är irriterad så vill han ligga inne hos oss. Jag har lovat mig själv att aldrig bli ett sånt par som inte sover ihop. Barn eller ej! Det måste vara dötrist!!! Så faktiskt har jag hellre en irriterad make i sängen än en make på soffan! ;)

    SvaraRadera