torsdag 28 november 2013

ÖNSKELISTA

Kaos på bussen imorse igen. Fy vad trött jag blir!!
Fick åka med snälla Silvia och handla imorse. Hon skulle storhandla så jag följde med och fick skjuts hem med alla kassar sen. :) efter jag packat upp all mat så gick jag till frisören. Har ju haft värsta utväxten ett tag nu och det var verkligen dax att snygga till håret. Är hemma och äter lite lunch. Snart ska jag bege mig till körskolan för en lektion. Usch, har bara ångest inför lektionerna! Tycker verkligen inte det är så kul att ta körkort som alla verkar tycka. Men det lilla som motiverar mig är ju tanken på att ha ett körkort sen.

Igår skrev Melissa sin önskelista till tomten. Den gav hon till Silvia och Jessica idag. Dom ska ju nämligen snart åka och hälsa på tomten i Finland och Melissa tyckte det var bättre att skicka önskelistan med dom än att posta den "då är jag helt säker på att den kommer fram mamma!" Haha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar