torsdag 21 november 2013

KLANT ARSLE!

Tycker den här veckan bara sprungit förbi. Imorgon är det redan fredag. Glömde berätta att jag var med Melissa en heldag i skolan igår. Det var riktigt kul att få se hur en dag går till. Dessvärre var det skogsdag så jag blev tvungen att tillbringa en längre stund i skogen. Melissa och resten av barnen älskar att ha en egen skog vid skolan, själv tyckte jag mest det var kallt ;) men måste säga att läget på skolan är perfekt med skogen utanför dörren. Vart lite chockad över hur dåligt klädda vissa barn är i skolan. Jag förstår mig inte på sånna föräldrar, vissa barn hade bara ofodrade regnkläder. STACKARS BARN. Det börjar bli rätt kallt och barnen är ju ute längre stunder under dagen. Tog upp det med läraren och hon höll med och verkade rätt less på föräldrar. Konstigt när lärarna varje fredag påpekar detta i veckobrevet hem. Nej, sånt där gör mig tokig och undrar hur vissa tänker.




Ikväll är Jens på något jobbevent. Så jag får sköta logistiken själv här hemma. Efter Theo hade lagt sig åt jag och Melissa plättar och drack varm choklad. Nu sover även hon. Jag är ett riktigt klant arsel! Skulle lägga i en tvätt, bara förbereda för imorgon. Så att det imorgon bara skulle vara att trycka igång maskinen. Men virrig som jag alltid är så lyckades jag i bara farten att trycka på maskinen nu. Så hur trött jag än må vara så är det bara att hålla sig vaken tills tvätten är klar, och hänga den innan jag får sova! Åhhh...

1 kommentar:

  1. Saknar dig Julia. Kan du sms:a mig ditt nr. Jag har inga nr kvar i mobilen då allt försvann i somras. Kramar till dig från Elin. (Albins mamma)

    SvaraRadera