måndag 10 oktober 2011

MIN FÖDELSEDAG!

Idag är min egentliga födelsedag, även om det var igår som jag blev firad. Trots alla presenter som jag redan fått så blev jag mer bortskämd av min älskade man idag. Imorse fick jag paket på sängen. Jag visste att han hade haft någon hemlig present till mig i en låda här hemma som jag varit förbjuden att titta i. Men jag hade aldrig kunnat gissat att det var den lilla lilarutiga mini pcn från HP som jag skulle få. Gud vad glad jag blev, jag hade nästan kunnat börja gråta (av glädje) men eftersom jag gråter för jämnan numera så försökte jag att inte göra det. Jag var rätt chockad över den presenten, men inte nog med det så fick jag 2000 kr att shoppa för idag av Jens också. En sväng till Erikslund blev det efter att vi lämnat Melissa på dagis. Vi traskade runt, och jag tyckte att det var rätt fint där. Dom vanliga affärerna var det mest men några annorlunda affärer fanns också. Jag tror det blir fler vändor dit i framtiden iallafall :) Jag hittade en klänning från Bondelid på MQ som jag velat ha ganska länge. (tror jag lagt upp en bild tidigare) Den köpte jag för presentkort och pengarna jag fått av mamma. Pengarna från Jens gick till en jacka och underkläder, och jag ska även hitta ett par skor någon dag då orken finns. När vi kom hem hade jag fått födelsedagskort i posten av Jens mamma och kaj med 500 kr. Och senare kom jens pappa och Åse förbi med ett jättefint armband. Tror aldrig jag blivit så bortskämd på min födelsedag tidigare!
Jens köpte en bok idag som heter "trotsboken". Har bläddrat igenom den lite och ska läsa den mer flitigt när jag får tid. Den kan nog bli både rolig och intressant att läsa, känns som mycket stämmer in på Melissa :) Ett ex är en 4 åring som bråkar mycket med sin mamma, hon säger "Jag känner i mitt hjärta att jag behöver slåss med dig" Hihi, barn är så mysiga även om dom är små monster ibland!
Nu på kvällen har Theo börjat gnälla igen, efter en hel dag med lugn. Precis samma tid som det började igår. Hoppas att han inte tänker ha någon slags skrik period varje kväll... Och nu hoppas jag han kan somna lite tills Hollywoodfruar börjar ;)

1 kommentar: