söndag 9 oktober 2011

HIPP HURRA FÖR MIG!



Idag hade min kära mor bjudit hem hela släkten på kalas för att fira min födelsedag som egentligen är imorgon. Hon hade bakat pajer och moster Elisabeth hade bakat sin berömda tårta :) Jag uppskattade verkligen att hon gjorde det för mig. Annars hade det inte blivit något födelsedagsfirande med släkten i år, för jag hade verkligen inte orkat fixa med det just nu. Är så sjukt trött så jag känner mig nästan omänsklig just nu, jag hoppas jag kommer in i babyrutiner snart så man kan känna sig som människa igen! Några från släkten hade inte träffat Theodor än heller så då fick dom göra det också. Mormor är nu gammelmormor till 6 barnbarnsbarn. Så alla ville fota de 4 generationerna, haha!
Fina presenter fick jag. Bok av mamma med scrapbooking. Bok av moster som jag ser fram emot att börja läsa. Favoritshampo och hårprodukter från kusinerna i Falun. Presentkort på MQ av kusiner och moster i Mariefred. Av morbror Wolfgang och mormor fick jag pengar. Och har även 800 kr från mamma att välja en klänning för. Super nöjd! Sedan fick Theodor lite presenter från kusinerna som inte hade träffat han innan. En jättefin polarn och pyret dress av Elle med familj och en Nalle och "första året" bok från Christel med familj. Boken vart vi jätteglada för då vi i veckan hade pratat om att köpa en sån att fylla i till Theo. Melissa har också en sådan bok så då vill jag att båda barnen ska ha varsinn. Theo har varit väldigt missnöjd hela eftermiddagen och kvällen. Vet inte vad det är, om han har magknip eller bara är allmänt missnöjd?! Mat har han fått iallafall. Jag hoppas han tänker sluta skrika och somna snart så man får lite sömn inatt. Orkar vi så är planen att åka en tur till nya shoppingcentret i Erikslund imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar