måndag 17 oktober 2011

ECCO SKOR!


I födelsedagspresent tidigare fick jag välja ut en jacka och ett par skor av Jens. Jacka hittade jag när vi var i Erikslund och shoppade. Nu har jag även köpt skorna, som jag tycker väldigt mycket om! Eccoskor är ju så himla sköna tycker jag. Dom kostar ju lite men jag tycker det är viktigt att ha sköna skor. Dessa funkar både på höst och vinter. Väldigt ofta så finns det ju bara tantskor i Ecco sortimentet men letar man på lite större affärer så har dom faktiskt en del fina skor med.
Snart är det dags att gå på jakt efter vinterskor till Melissa också. Flera år i rad har ju Eccos barnvinter känga fått bäst i test, så jag funderar lite på att köpa ett par till henne i år. Det står mellan dom eller ett par vinterkängor från Sorell. Tycker dom är fina och ska vara väldigt varma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar