måndag 5 augusti 2013

VARDAG...

Och som på beställning var den här igen, vardagen. Jobb, dagis och frtidshämtningar. Semestern går alltid så fort. Jag har ju jobbat när dom andra haft semester men det har ändå varit skönt att ha dom hemma. Samtidigt som det känns pest med vardag igen så känns det lite skönt med vanliga rutiner. Min stora lilla tjej började fritids idag för första gången. Som hon har längtat! Igår var hon så förväntansfull och kunde inte somna på kvällen. Hon var så duktig när vi kom dit och hon ville inte att jag skulle stanna kvar. Men när jag hämtade henne sen så var hon jätte ledsen och längtade hem. Hon tyckte bara det hade varit sådär med fritids sa hon. Usch då kändes det inte lika kul längre, men jag hoppas det kommer kännas bättre om några dagar för henne.
Theodor gallskrek när jag lämnade istället. Men han var jätte glad resten av dagen och lekte för fullt när jag hämtade. Så starten på veckan kändes sådär för mitt mammahjärta. Hoppas det blir bättre imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar