måndag 12 augusti 2013

PARFYM

Köpa parfym gör jag väldigt sällan. Eller jag gillar goda parfymer men dom med smink, hårsaker och allt sånt så är jag lite snål. Jag använder inte överdrivet mycket av sånna saker och tycker det finns roligare saker att lägga pengarna på. För mig räcker dock en parfymflaska läääänge, och då menar jag några år! Nu på senaste har jag haft massa "snuttar" kvar i massa flaskor. Nu börjar även dom ta slut. Min favorit parfym är en vanilj parfym. Den är så jag och dom flesta förknippar nog mig med den då jag haft den sen jag var ca 17 år! Iallafall finns inte den här i Eskilstuna och nu när jag gjort slut på nästan alla "snuttar" behövde jag verkligen ny parfym. Snål som jag är kollade jag in på H&M. Dom har ju lite egna "parfymer" hittade faktiskt två dom luktade gott, den ena vanilj!! 30 kr/st, som hittat och dom duger nog mer än bra som bara vardagsparfym. Jag har en full flaska från escada kvar också, den får bli finparfymen nu ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar