tisdag 6 augusti 2013

RENSAR KLÄDER

Som alltid så är jag ute i god tid. Nu längtar jag tills vi kan dra på oss fina höstkläder. Barnens inköp för höst/vinter är snart klara och jag kunde nu inte hålla mig längre utan har städat båda barnens garderober inför hösten. Jag har hängt och vikt ordning allt inför höst och vinter. Sommarkläderna har vikts ihop längst upp i hyllorna. Jag kan ju inte plocka bort sommarkläderna än så dom får ett hyllplan i vardera garderob. Det som återstår att inhandlas inför höst och vinter är.

MELISSA:
*fodrade stövlar.
*vinterskor.
*halsduk/fuskpolo.

THEODOR:
*vinterskor.
*halsduk/fuskpolo.
*2-3 tröjor.

Vinteroverallerna, mössor, ALLT annat är klart. Tycker det är skönt att få klart allt då vi nu under hösten har tre födelsedagar och sen jul som pengarna ska gå till. Då gäller det att ligga steget före med det andra. I år kommer födelsedagsfirandet att kosta lite extra också då jag fyller 30!






Barnens höststädade garderober :)

1 kommentar:

  1. Tänkte faktiskt på dig idag, eller egentligen de där vindbyxorna =). Vi måste verkligen ses snart. Kram

    SvaraRadera