fredag 2 augusti 2013

SNART KOMMER HÖSTEN

Strosade in i några affärer innan jag började jobba då jag var lite tidig. Helt plötsligt insåg jag att det inte är långt kvar tills hösten är här. Några affärer hade redan hängt fram vinteroverallerna! Det är lite blandade känslor för min del med höst. Det ska bli skönt med höstkläder, fina sjalar mm. När löven börjar falla är det också väldigt fint. Sedan fyller jag ju 30, det ska bli kul att fira lite. Men jag ser inte fram emot den långa vintern. Eller vintern är också mysig men då blir det lite jobbigare att ta sig till skolan med Melissa, det ser jag inte fram emot. Vet inte riktigt vad eller hur jag ska fira min 30 års dag... Helst vill jag bjuda hem släkten som vanligt på fika men med lite plockmat från nån catering. Får se vad vi kan ha råd med. Får jag önska mig något fint så funderar jag på att önska mig vinterjacka/skor, klänning från desigual, eller bidrag till körkort ;) eller så får jag köpa mig själv en fin present!



Just nu suktar jag efter denna klänning från desigual!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar