fredag 9 augusti 2013

MORGONSTUND...

....har guld i mun! Inte riktigt i mitt tycke. Just nu är jag inte så motiverad på morgnarna. Tycker det är lite besvärligt det här med att få barnen till olika två ställen utan en bra lösning. Jag blir grymt svettig av den lilla cykelturen vi måste göra på morgonen. Det känns inte så kul när jag plattat håret och gjort mig fin för att jobba, dessutom regnade det idag. Men jag lyxade till det och kom lite extra tidigt till jobbet så jag nu i lugn och ro kan sitta framför fläkten och bli sval igen :) dessutom hade jag en halväten godispåse i väskan. Så det blev en liten lyx stund för mig nu innan jag öppnar!
Rean fortsätter, 30-70% på ALLT i butiken. Det mesta är på 50% så det tycker jag är bra rea. Det är så jag kommer ihåg rean från när jag var yngre. Nu mer på rean är det bara något litet ställ med udda kläder i butikerna, skittråkigt. Men inte hos oss, så kom och fynda på sommar rean så vi sedan kan börja få in mysiga höstkläder!!
Fick just ett jättebra mail av min älskade mor. Nu har jag lite att tänka och räkna på! Mer säger jag inte ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar