fredag 30 augusti 2013

EN HELT JÄVLA VANLIG DAG!

Theodor har varit ledig i två dagar och jag håller på att gå under! Ska bli spännande att se hur det ska gå för oss två nu när Theo snart går ner till 15 timmar i veckan?!
På dessa två dagar har Theo fått X antal utbrott. Jag har också hunnit få X antal utbrott. Theo har slagit sönder två tallrikar, en ljuslykta och en lampa. Han har lekt med toa borsten (örk!) och spolat ner diverse saker i toaletten. Igår ordnade han även stopp i avloppet. Dessutom har Theo knappat bort alla kanaler på Tvn. Idag blödde jag näsblod konstant hela dagen. Jag har inte blött näsblod sen jag var liten. Undrar om det beror på stress eller något annat?!
Förutom allt bråk och alla sönderslagna saker så har vi idag handlat, städat och cyklat på en låååång cykeltur. Vi cyklade genom ett industri område och tittade på grävskopor, lyftkranar och lastbilar. Mycket populärt!
Vi slutade fredagen med Tacos och nu ligger jag här alldeles för mätt.









Ja, en helt jävla vanlig dag hemma hos oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar