söndag 25 augusti 2013

MINA TOPP TRE MÄRKEN.

Gucci, Fendi, Louis Vuitton, Chanel... Ja det finns massor av dyra design kläder. Nu har ju inte vi ekonomin till sånna kläder och det mesta vi köper kommer från dom vanliga kedjorna. Och helt allvarligt, även om jag skulle ha råd så finns det absolut andra designer som jag gillar bättre. Mina tre favoriter är lite dyrare än "vanliga" kläder men ändå överenskommliga i pris. Ibland har till och med jag råd med dessa märken:

1. Mitt absoluta favorit märke om jag får välja HELT fritt är, "Desigual"






Dom har både fina barn och vuxen kläder. Klänningen längst ner köpte jag på sommar rean.

2. På andra plats om jag får välja HELT fritt så kommer nog Gudrun Sjöden. Tyvärr har jag inte så mycket där ifrån. Brukar gå in i Sthlm ibland. Har en helt underbar ullkappa från Gudrun som jag fick ett år i födelsedagspresent av mamma. Jag har ju varit lite för tjock för att komma i den på sistone men provade den idag och nu kommer jag i den men den är lite tight. Har också nån fin klänning därifrån.










3. På tredje plats (borde egentligen skriva första plats haha!) om jag får välja så kommer Rabalder. Har alltid gillat deras kläder men fått upp ögonen ännu mer för kläderna nu när jag jobbar i butiken. Inte så fasligt dyrt för mig som numer har personalrabatt :)







Vad har ni för favoriter? Kul med lite tips vart man kan bli inspirerad på klädfronten!

1 kommentar:

  1. Kolla in Capri Collection!! Bra och relativt billiga kläder!

    SvaraRadera