måndag 16 juli 2012

MICHAEL JACKSON

Jag och Jens har just kollat klart på en nästan tre timmar lång dokumentär om Michael Jacksons liv och framgångar/motgångar. Det finns ju ett antal som jag sett men denna var riktigt bra. Men gud vad åsikter bland människor går isär när det gäller den mannen. Jag tycker oftast inte om att diskutera allt kring Michael Jackson. Av den enkla anledning att man kan diskutera hur länge som helst med någon som tycker annorlunda. Jag vet vad jag tror/tycker och känner för allt som sägs om honom. Jag tänker skriva det här, men inte nu. Det skulle ta alldeles för lång tid och bli ett jätte långt inlägg. Nu ska jag sova. Men sen ska jag göra det och dela upp det på flera inlägg. Men vad man än tycker om han som person måste man nog säga att han var en grym artist! Jag är så otroligt glad att jag fått se han live på History turnén.






:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar