måndag 9 juli 2012

LALEH

Gud, jag har verkligen inte orkat blogga om helgen när vi var i Mariefred. Kanske gör det sen. Idag har jag bakat med Jossan. Sedan blev det slagsta glass med hela familjen Björkman :) Jens är iväg och kollar fotboll. Jag har lagt barnen. Vi väntar ju på att dom ska få vattkoppor sen vi umgåtts med Ella och Leo. Ikväll anade vi några konstiga prickar på Melissa, så vi får se hur det slutar. Jag ligger här i sängen och lyssnar på Laleh. Alltså jag brukar vara lite allergisk mot "inneartister" typ som med Lars Winnerbäck. Honom lyssnade jag på långt innan dom flesta visste vem han var. Många av mina vänner fjantade sig då över min musiksmak. Sedan blev han inne att lyssna på och då tyckte ALLA han var bra. Då blir jag som en 4 åring i uppror. Samma sak var det med Sophie selmani, även om jag fortfarande gillar henne. Det blir så löjligt på något sätt. Så jag har svårt för artister som exempelvis Veronica Maggio mm. MEN, peppar peppar, Laleh gillar jag jätte mycket. Och henne har jag nyligen gått upp ögonen för. Förutom att musiken är bra tycker jag hon är så söt och verkar jordnära. Som alla andra gillar jag just nu låten "some die Young" den är så bra så jag nästan får gåshud. Måste be gubben fixa lite Laleh låtar till bilresan ner till Skåne nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar