torsdag 5 juli 2012

EN BRA BLOGG

Sitter i lekparken med barnen. Melissa leker för fullt. Theodor sover i vagnen. Jag sitter i solstolen och hade hoppats på lite färg, men det fina vädret försvann. Så istället roar jag mig med att läsa bloggar. (tur man har en iPhone) eftersom jag har en översocial unge så hittar hon alltid "kompisar" att leka med och jag kan koppla av lite. Jag har ju några bloggar som jag följer. Har följt fler men slutat läsa några. Kompisars bloggar behöver inte innehålla något särskillt, dom är roliga att läsa för att man känner personen. Annars tycker jag att om en "proffs blogg" ska vara värd att följa så måste den uppfylla vissa saker för att vara en bra blogg, Enligt MIG iallafall. För det första vill jag att den ska uppdateras ofta. Nya LÅNGA inlägg. Alltså hatar bloggar som det är typ tre meningar i ett inlägg. Jag tycker det är kul med lite bilder i bloggen jag läser. Texterna ska vara lite provocerande nästan, inte bara men lite åt det hållet. DÅ tycker jag det är kul att läsa. Bloggar som jag gillar och följer slaviskt just nu (förutom vänner och bekantas bloggar) är Nellie Berntsson, Linn Olsson, Tyra och mee katt. Finns såklart fler bra men JUST NU läser jag dessa, varje dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar