torsdag 10 november 2011

TACK ALLA VÄNNER!

Igår skrev jag hur jobbigt allt känndes. Jag lät jävligt negativ. Men jag är inte mer än människa och det var så jag kände igår. I dag är en ny dag med nya tag. Vill inte att folk tror att jag alltid är negativ, jag älskar att vara tvåbarns mamma. Men min blogg är som min dagbok och jag måste få skriva av mig. Tror att vi alla har sådana dagar, mamma eller ej. Inatt har jag sovit lite mer och idag har jag lite ny energi. Dessutom har jag haft en lugn morgon utan stress, tack till Åse! Vill säga tack till Tove och Madde också som tänkte på mig och ville volontera sig att hjälpa till. Idag ska jag ta mig ett snack med dagis,måste få ordning på tiderna. Skulle jag kunna lämna vid 11 på fm och inte stressa så mycket med barnen så skulle 90 % av mina bekymer vara ur världen. Åter till Åse, hon är en superkvinna! Ibland tror jag knappt att hon är sann. Alltid positiv och super bra med barnen. Melissa älskar henne och även om mormor alltid är bäst i Melissas värld så har mormor fått konkurens :) Åse, hon fixar och pysslar och hjälper till. En Åse skulle alla med barn ha i sin familj! Nu ska jag masa mig ur sängen för en promenad med Tove. Behöver frisk luft och behöver röra på fläsket lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar