måndag 14 november 2011

HELGEN SOM GÅTT...


I fredags kom Jens hem sent från England så jag, mamma och Maggan hade Idol kväll här hemma. När gubben sen kom hem hade han med sig en massa god chocklad hem till mig och Melissa. Mycket uppskattat även om det inte väger över hans jobbresor! I lördags skulle vi åkt till lilla kusin Elin som har fyllt 1 år och hade kalas. Men tyvärr hade Melissa feber. Hon fick det redan natten mellan torsdag och fredag och den sitter kvar fortfarande. Men vi skickade med lite presenter till falun iallafall. Så hoppas vi på att få träffa dom snart igen. I går,söndag var Melissas gudföräldrar Karin och Anders från Stockholm här med sina barn.Gud vad stora Olivia och Fabian har blivit. Det var mycket trevligt även om Melissa var lite hängig. Igår var det också farsdag. Jag hade fixat en present till Jens från Barnen. En snusdosa med barnens namn ingraverade. Jag tror att jag lyckades och att den gick hem. Det blev lite stressigt att få den klar i tid bara. Men nu ska jag bara kkoncentrera mig på julklappar. Inga mer födelsedagar eller annat firande fram till jul. Theodor bestämde sig för sovmorgon imorse, skönt om inte Melissa hade legat bredvid och tjatat om att hon ville gosa. Blev iallafall väckt av mobilen när jagfick sms. Det var från collagefoto att skolkorten var klara. Då kunde jag inte låta bli att stiga upp och ta fram datorn och nu sitter jag här :) Annars får vi lite fika besök idag och så mycket mer har vi inte planerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar