onsdag 2 november 2011

LUNCH MED TOVE!


Träffade Tove igår för en lunch på stan. Lika söt som vanligt var hon,och lika trevligt som vanligt var det att träffa henne :) Jag börjar bli lite lite piggare nu om man gämför med precis efter förlossningen, så det känns skönt att börja träffa lite vänner igen. Just nu har jag ganska mycket inplanerat, men det känns bara kul! Ikväll kommer Martina hit. Imorgon kommer Laila med familj hit på middag. På lördag ska jag träffa tjejerna eftersom Jens ska ha en grabbdag. På söndag åker vi till Jens familj i Uppsala. Nästa helg åker vi till kusinerna i Falun på lördag och får besök från Melissas gudföräldrar på söndagen. Har även inplanerat en tripp till Uppsala i december. Men jag har fortfarande många att planera in som jag inte träffat på ett tag, Jenny, Tammy, Anna m.fl. Men jag har inte glömt er :) Hör avmig snart, det lovar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar