måndag 7 november 2011

SMYGFOTA :)

Haha, Melissa har lärt sig hur man använder min kamera. Dessvärre fattar hon inte att det inte är en leksak. Hon tjatar och tjatar att hon vill ta massa kort. Ibland låter jag henne prova och då går hon bananas och tar foton på allt som kommer i hennes väg. Men ibland smygfotar hon med kameran utan att jag vet om det tydligen. För igår när jag skulle lägga in lite bilder på datorn så fanns det massor med bilder som inte jag har tagit. Min lilla linslus gillar även att ta bilder på sig skälv, och dessa porträtt finns det gott om på min kamera! Här ovanför kan ni se ett litet smakprov!
Idag kommer bli en seg dag, det känner jag. Jag och barnen har inte ens fått på oss kläder och klockan är över 11. Jens har just meddelat att han kommer hem sent idag. Melissa ska iallafall på simskola och vi ska hämta ut lite foton så jag får nog lägga i en högre växel nuom jag ska få saker gjorda....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar