fredag 18 november 2011

JUL SHOPPING.


Idag var jag med barnen på stan. Vi mötte mormor och tog en lunch/fika. Sedan var planeringen lite "julshopping" Melissa vill vara Lucia i år så hon behövde lucia kläder eftersom hon tidigare år har haft tomtekläder.Det hittade vi och det var inte durt alls. 150 kr för hela outfitten. Roliga pepparkaksformar hittade vi inne på vävknuten. Vi stog nog och valde över 20 minuter bland alla formar. Tillslut blev det en motorcykel, tåg, fotavtryck, häst, delfin, prinsessa, katt och en ängel. Planen var också att jag skulle titta lite efter något juligt och rött att ha på mig på julafton. Men allt jag provade satt korvigt och jag såg bara tjock ut i allt. Men jag hittade ett jättefint rött halsband inne på vävknuten som jag köpte. Så får jag ha någon utav mina vanliga svarta tunikor till, lite juligt blir det iallafall :) Nu ska jag fortsätta em/kvällen med att laga lite mat. Sen blir det fredagsmys och Idol med gubben i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar