torsdag 4 juli 2013

SIMON

Idag när jag slutat kom Anna, Mats och Simon från Stockholm. Det var så kul att äntligen träffa lilla Simon, som måste vara världens lugnaste unge! För mig är Theodor fortfarande en bebis, men nu när han och Simon var bredvid varann så kändes Theodor plötsligt jättestor. Och ja, han är ju faktiskt snart två år.



Lite presenter måste man ju ha när det kommer finbesök ända från Stockholm.






Melissa kom hem febrig. Men det visste jag nästan. Hon var hängig redan imorse. Det är alltid så när hon fått för lite sömn och hållt igång. Trodde febern skulle komma redan på väg hem från Finland faktiskt. Imorgon jobbar Jens sin sista dag innan han går på semester. Skönt! Själv ska jag ju jobba hela sommaren utom vecka 30. Men jag tycker ärligt det ska bli skönt och ganska kul. Skönt att få vara den som kommer hem till dukat matbord ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar