söndag 7 juli 2013

FEMTIOELVA...

Är så många gånger som Theodor skulle kunna kolla på filmen "Cars" VARJE dag! Eftersom Theo gillar bilar av alla slag så bad jag Jens att fixa cars filmen. Theo bara älskar den filmen nu. Blixten är favoriten och efter han sett filmen någon gång i början så kopplade han att blixten är samma bil som finns på tavlorna i hans rum och samma som en av hans små lekbilar. Så nu står han framför tvn med blixten i handen och ropar "BIIIAR" (bilar) han avslutade kvällen igår med den här filmen så nu på morgonen tänkte jag att vi kunde titta på Barnkanalen lite. Det blev ett kort försök från min sida. Tycker det är lite lustigt att barn tycker om att kolla på samma film om och om igen. Melissa är precis likadan. Jag hoppas inte Theo tröttnar på Cars innan Skåne, för jag antar att filmen kommer bli vår räddning under bilresan ner. Ska också bli kul när vi åker över till Köpenhamn en dag. Där har dom en jättestor Disney butik, och där lär det finnas massa bilar från filmen Cars!



Theodor framför Cars och blixten.









Det är viktigt att hålla i blixten samtidigt som filmen spelas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar