torsdag 11 juli 2013

FÅGELHOLK

Sitter på jobbet. Tror tyvärr att det är alldeles för fint väder för att folk kommer och handlar idag. Så än är det lugnt och stilla här på jobbet. När det är så här lugnt i butiken och Jag går runt och plockar med kläderna så upptäcker jag snygga varor hela tiden. Plagg och saker som jag innan inte tänkt på att dom faktiskt är riktigt fina. Just nu är jag riktigt sugen på att slå till ett köp på en fågelholk. Låter konstigt, framför allt när vi bor i lägenhet och jag inte har användning för den. Men den är så himla gullig och inte dyr heller. Kanske blir en present att ta med till Skåne :)



I em ska Melissa på bio med mormor. Sedan kommer hon och stänger butiken med mig. Dom flesta andra butiker har ju öppet lite längre så vi ska gå och kolla/köpa skolsaker. Melissa har pratat ända sen i vintras om när hon ska köpa ryggsäck, pennor, block och välja bokpapper till skolan. Det är väldigt stort och viktigt för henne nu när hon börjar skolan. Och det är väldigt stort för mig med, känns helt sjukt att min lilla tjej redan är klar med dagisåldern. Så klart hon ska köpa sina skolsaker. Jag kommer än i dag ihåg mitt första bänkpapper jag köpte när jag började första året i skolan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar