söndag 14 juli 2013

LYCKO MIG!

Som jag alltid tjatar om så absolut ÄLSKAR jag klädmärket Desigual. Tyvärr är deras kläder ganska dyra så det är sällan jag handlar där. Nu har sommar rean startat överallt, men i år har jag inte gått och tittat/handlat någonting. Jag jobbar nästan varje dag och har inte haft tid eller ork på lediga dagar. I Västerås ligger en hel butik med bara Desigual kläder, min man vet hur mycket jag gillar dom kläderna men att vi inte har råd att köpa dom så ofta så han stannade i Västerås på väg till Uppsala igår så jag kunde gå in och titta efter något på rean dom har. Han köpte en jättefin klänning åt mig, gissa om jag är glad!! Det här är absolut nya favoriten i garderoben nu och jag hoppas på lite fint väder i Skåne så jag kan använda den :)



Så fin!
En annan klänning som jag suktat länge efter från samma märke är den här under. Tyvärr fanns inte den i Västerås...




2 kommentarer:

  1. Hej Julia ! På gågatan i Uppsala finns en desigual affär med outlet ovanpå ! Där fyndade j 3 klänningar till priset av 1 !! Passa på nästa gång du är där !

    SvaraRadera
  2. Tack för det tipset anonym :) det ska jag verkligen kolla in när jag är där nästa gång !!

    SvaraRadera